poolparty

Hejsan! Bara bra med mig! Sitter pa jobbet, öppnade min buktik lite senare idag.. eftersom att jag var grymt javla trött efter poolpartyt! Alltsa det var det roligaste nagonsin.. haha! Gar inte att förklara med ord.. men det började med att vi kom dit och satte oss vid varat bord.. det bestalldes in vin och det blev Buffél-duffél igen.. gott! Sedan var det trevlans och vi at och drack medans showen satte igang.. det var allt fran turkiska danser till brakedans och lekar! Sedan gar musiken igang och de spelar poolparty, jaa laten heter sa.. och jag och baby satt som i trans.. haha. manniskor slet av sig kladerna och gjorde bomben i vattnet.. personalen slangde ner andra plus sig sjalva, bord och stolar flög ner i vattnet av nagon konstig anledning. Folk kom och bokstavligt talat lyfte/slangde ner dig i vattnet.. och om du inte ville sa flög stolen med pa köpet som du satt pa! Musik pa hög niva.. Tequilla shots, raki shots.. mysiga drinkar.. Mysigt sallskap.. jaa det var en fantastiskt awesome kvall! Och jag skrev ju att jag hade svart att veta vad jag skulle ha pa mig.. tog mina neon gröna shorts och ett virkat vitt linne över det.. perfekt! Eftersom att jag bara hade pa mig de under middagen.. sedan satt man ju i baren/ vid borden/ i poolen, och da var det ju bikini som gallde! Sa nu ska vi börja ga pa poolpartyt.. ar ju pa mandagar! Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0