last week

Blev dessa bilder just nu! Har gjort sa mycket.. varit pa stranden, hangt pa mammas och thomas hotell.. och saknar verkligen mysiga stamningen som uppstar pa ett litet hotell.. och bara kan göra dar! Vi hade diving school.. haha och jag fick massage av gulliga Josef som jobbar pa hotellet som massör i över 1 timma för lite över 100 lappen! Sa nu ska jag komma dit en gang i veckan och fa massage.. ar sjukt stel i rygg och axlar! Sedan blev jag dessutom bjuden pa pool party pa söndag eller om det var mandag.. dar pa hotellet.. Roooligt!
Nu har min mamma akt hem till kalla Sverige igen.. kans tomt.. har haft sa roligt den har veckan.. har knappt jobbat.. eller arligt.. jag har inte jobbat, sa skönt! Men nu blir det tillbaka till verkligenheten hahah.. ska jobba nu.. garnet! Men först hoppa ner i poolen.. Och ikvall har alskling en överraskning at mig.. undra vad vi ska göra.. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0