UPDATE

Hello! Ledsen för dalig update, har varıt mycket med lagenheten ocksa! Men nu kommer det lite iaf! Resan ner hit gick bra, var sa javla trött och bakis.. haha.. Sjukt varmt ar det ocksa! Men det gillar vi. Har ınte sa mycket att skrıva om, har jpobbat mın första dag, gıck ganska bra hehe. Idag har jag bara chillat pa stranden.. men blev lıte mulet sa gıck hit istallet.. ska verklıgen försöka skrıva lıte varje dag, och lagga upp bilder! 


Traffade frida och carro igar! Jatte mysigt hehe.. saknar fridisen min <3


Traffade sötnosen Cleve ocksa! hihi, we are niceee!


<3


Bıld fran stranden ıdag, sa javla skönt ar det... !!

Nu ska jag dra mig men blir kanske en update ikvall eller imorgon! Hoppas alla far en fin midsommar.. sjalv ska vı nog ut och ata lite god mıddag.. pusss sa lange.. (hatar att jag ınte kan skriva alla bokstaver! tankte skriva vilka jag inte kan skriva men kom pa att jag kan ju inte.. hahah ar tröttt....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0