pussss

Halllo! Har inte haft ork till att blogga idag.. men det vags val upp med att det blev sa mycket igar.. hehe ;) Kunde inte sova inatt.. somnade as sent eftersom att jag lag och vande och vred pa mig i timmar.. var sa himla varmt att jag trodde jag skulle dö! Men sedan gik jag upp och slog pa flakten.. och da blev det andra bullar..
Igar gjorde vi absolut ıngenting.. eller vi var pa jobbet.. men jag jobbade inte! Chillade mest.. efter jobbet sa drog vi till ett stort köpcentrum som jag pratat om tidigare, köpte massa nödvandiga saker till hemmet.. varav tvattmedel.. stadsaker.. massa saker till köket.. sa nu ar det riktigt fint! Ska ta och knappa lite bilder sa far ni se :)
Just nu sitter jag bara bredvid mitt smyckes bord och bara sitter.. hehe.. har salt lite smycken ocksa! Sa det ar ju roligt!
Alltsa en sak som hande förut.. en turkisk kille kom och kollade pa smycken och fragade massa.. ja det ar okej.. sedan tog han upp ett tjej armband och testade.. och jag sa att det var för tjejer.. men han höll i armbandet och pekade ner pa snoppen, och sma flinade lite... alltsa vafan?! Less jag blev... ackligt... haha..
İkvall har vi ingenting planerat.. det ska vara na party har ikvall.. sa vi ska jobba.. eller jag vet inte om jag ska det.. far val se vad det ar för nagot party.. var nagot förlovnings party.. woho.. bordet ar precis framför mig.. sa ska försöka ta lite smyg bilder.. ;)
Kommer tillbaka med uppdatering om hur det gar.. om det blir na förlovnings ringar pa! Pussss
Right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0