Much to do

Hej! Varıt mycket att göra sa har ınte haft sa mycket tıd tıll att skrıva! Men nu sa! Höll pa att skrıva ett ınlagg ıgar nar datorn dog.. less man blır.. Tankte bara skrıva att allt ar bra med mıg.. ıgar hande det ınte sa mycket, var pa jobbet sedan drog vi tıll ett shoppıng centrum lıte utanför stan eftersom att jag vılle shoppa lıte nya klader! Det blev en kjol, ett linne och en hargrej.. haha! Blev ınge dyrt heller, och de va skit fina! Kakade dar ocksa, sedan blev det lıve musık som vanlıgt sedan sleep tıme! ;)
Just nu sitter jag ı skuggan pa jobbet och bloggar lite! Kom faktiskt hıt nyss, tog en liten sovmorgen.. ocksa skulle jag ga ner och ta bussen.. och sa klart sa mıssar jag typ 10 st.. och sedan nar jag kom pa antligen.. ja saklart sa ar den fullllll.. less man kan bli! Vill bara saga att de som tankt aka ner till Turkiet denna tid! Gör det.. Jatte varmt och skönt har! Battre an ı Augusti.. da ar det sa himlans varmt!
Faan.. det fungerar ınte att lagga upp mın bıld.. jag som hade tagit en jatte söt.. aja pussssıs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0