Ledighet

Eftersom att jag tog ledıgt ıdag.. haha.. men ar fortfarande pa jobbet, sa tankte jag ha en blogg dag! Det later bra tycker jag! Sitter fortfarande ı skuggan och det ar sa skönt! Sitter och dricker mineralvatten! Typ det anda jag dricker nu för tiden! Skippar all onödig dricka!
Eftersom att jag har varit har ett tag nu sa har jag lagt market till sa mycket.. framför allt hur folk klar sig! Om jag tar turkiska tjejer ı första hand.. sa klar sig vissa förjavligt.. men jag gillar anda modet som gar har.. Det ar mycket band/balten i mıdjan.. och det tycker jag ar snyggt! İ alla fall nu. Jumpsuıt gar typ de flesta runt ı.. helst jeams.. och med ett balte i mıdjan.. ratt coolt.. ska se om jag hittar natt liknande ocksa! Ne undra om man ska ta sig nagot att ata.. Vore ju gott! Over and out! Skriver mer snart! pusss
Nu gick det att ladda upp! Dar ar den dar har grejen jag pratade om! Helt sjukt.. har letat as lange hemma efter en just san dar! Inte hittade jag nan eller! Men nu har jag en.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0