En liten rolig sak..

Haha! En san pinsam sak som hande nu.. Dom som sitter bredvıd mig.. en helt vanlig familj.. med en liten bebis som ska försöka sova nu.. För typ 10 min sedan sa kom det nagot flygande ner pa barnvagnen.. men jag sag inte vad det var. Men nu vısade det sig att det var en cigg.. tur att inte barnet lag dar ı.. men ciggen hade brant sönder mammans skarf.. haha.. och da tittar de pa mig.. sa man kanner sig skyldig.. men jag röker inte sa det var inte jag! Men de kollar skit surt pa mig fortfarande.. Och vad ska man saga lıksom.. den kom uppıfran.. det var inte jag! haha, marks det att jag bara sitter har och ıaktar andra manniskor eller.. haha.. man nu snart kommer min mat! Vralhungrig!
What İ was wear some days ago!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0