Update from me

Heej! Har varit dalig pa att uppdatera nu ıgen.. men har inte haft med mig datorn.. plus att det inte var na batteri.. men kan beratta vad vi gjort, vi har varit pa jobbet varje dag. Och igar sa jobbade baby sent sa jag var hemma och chillade.. gick och köpte ett tvattstall... ar sa himla latt och skönt att man bara kan hanga ut kladerna nar dom ar tvattade och blöta. Sedan nar han kom hem sa at vi lite sedan drog vi pa stranden.. en annan strand, var jatte mysigt, alskar att sitta pa stranden och titta pa manskenet.. Eftersom att vi började kl 12 idag sa var vi uppe lite langre.. Annars sa ar allting bra med mig! Det rullar pa sa att saga.. Sitter pa min plats har varje dag.. försöker faktiskt ligga och steka nagra timmar per dag.. men det ar sa svart nar folk kommer och fragar och vill handla.. maste ju ha koll hela tiden!
Ska bara meddela att det ar valdigt varmt.. vi ar ju utanför stan , men inne i stan gar det knappt att vara.. sa sjukt hett! Har ar det lite svalare, eftersom att det ar utanför stan och det ar massa trad och skugg partier! Har nog inte varit sa har mycket folk har som det ar idag.. poolen ar helt full typ! Nu har ni fatt lite update om vad jag har sysslat med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0