body training

Snart blir det beachen, 2011. Och då ska jag inte se ut som en helstekt falukorv, nej! Nu ska jag ta tag i mitt liv och har börjat ett nytt tränings program, jag avslöjar det om det funkar, och det bästa, jag behöver bara slösa ungefär 20 min om dagen, så hinner man med allt annat också som är viktigt.
Ska testa det i två teckor nu tills jag åker den 13de, så får man se om det blivit nå resultat då. Men det gäller ju att äta rätt, inte att sluta och äta. Så har lagt kolhydraterna på hyllan. Nu ska jag hoppa ner i sängen och återta fosterställning, så kanske det fixar sig, de där med provet imorgonbitti.. Kram.


Sund och snygg kropp, Adriana Lima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0