Fredag kväll!

Har suttit sen jag kom hem från skolan och fixat med design här på bloggen, och det är inte de enklaste. Så mycket koder och sånt. Förstår mig inte på de där med frofilbilden, jag skulle ha den lite större, men nu är den långt utanför menyn. Och när jag gör den mindra så är den fortfarnade lite utanför. Och om jag gör den minst så blir det ju lika liten som den är från början. Är det någon som är bra på sånt så kan ni väl berätta hur man gör, jag blir galen. Men det får vara så här tills vidare, jag orkar inte grja nå mer. Ska gå och duscha nu sedan va med några vänner! :) Hejsvejs



<-----------Haha.. Bilden står mest ut.. haha hjälp mig någon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0