Spring 2011!!




Detta tycker jag iaf är väldigt snyggt, till våren kommer de bli mycket av de här jag bär.
Älskar marint, det kanske syns. Och ankare och sådant snyggt. Till våren ska det tydligen va mode med jordnära färger, men vafan. Kolla på grejerna, kan inte komma ifrån det, färger ska de va!


Aja, det var alla dom fina sakerna som jag vill ha, så nu får man väl bara vänta tills det blir lite mer vår/sommar då, hihi. Men just nu väntar jag på att filmen ska bli klar sedan ska jag hoppa ner i sängen och kika på den och sova! Imorgon blir det nog en rolig dag, min fina vän caroline fyller år. Och då ska vi ut och käka och fira! :D puss
Har btw suttit hela kvällen och lagt över nya låtar på min ipod, men det varinte tänkt att alla dom gammla låtarna skulle bort, men men. Nu är det ny och fräch musik, eller ny och ny.. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2011-03-18 @ 16:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0