nu har jag nya krafter!


Ute poolen, tänk på sommaren, sitta där och mysa!


Iskalla poolen

Här sitter man och äter, as mysigt, tänk bara på sommaren när dom öppnar upp fönstrerna!

Bubbelpoolen inne!

Älskade mamma i den bästa bastun av alla. En kille gjorde en jätte skön grej där inne, med massa oljor och ljuvliga dofter, menthol dessutom och det var jätte skönt att andas in, hihi:) sedan fick man is med olja på som man skulle smörja in kroppen med. Åh fy fan va härligt det var, man kände sig så jävla fräch i hela kroppen, lord!

Isen som man kude gå och slänga på sig i mellan åt hehe.. jag trodde först att man skulle ställa drinkarna där medans man gick in i bastun!! ;)

Den där hinken var farlig! Ställ dig under den och dra i snöret så kommer det HETT vatten, eller så inte..

Haha ja det här ska föreställa en dusch, en lite speciel dusch, men aknske inte bästa bilden heller. Men rekomenderar att gå in dit, och trycka på någon av dom fyra knappar som finns där, åh! spännande


Ja det var nog allt för idag, eller jo förresten, efter relaxen var mamma och jag på ett powercore pass på Helex, och nu är jag så slut som man kan bli. Har nyss kollat klart på min favorit film, nu kan man tro att jag ska skriva American pie-The naked mil, men.. Sommaren med Göran är min favorit. Glädje och humor och det är dom filmerna som går hem bäst i längden, skratt skratt och åter igen skratt. Men blir nog sägen nu och någon film till, för imorgon står min skjus här utanför kl 09.45. oh god.. kommer va dödast! Men är bara att ladda om, för nu har man fått mycket krafter igen efter dagens äventyr. Imorgon blir det en heldag i backen, sedan träffa LE, och senare beställa lite god mat med stina och mysaaa. Later on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0