utedag!!

Juste.. Kan börja berätta om gårdagen. Blev klar med min Pete-bok iaf, i sist sekund också ska jag säga. Sedan skulle jag skriva mitt cv/personliga brev, och det blev jätte bra. Men skrivaren på skolan är helt störd, på riktigt, den fastnar och typ äter papper hela tiden. Men sedan skulle jag träna och då passade jag på att gå in på mataffärer i närheten, och dom tog imot mitt cv. så nu på lovet ska jag ta tag i det och gå och lämna tilll alla ställen på denna jord. Vill verkligen jobba i sommar/hlgen/kvällar. Kan typ jämt. Och jobb går före vissa grejer också tycker jag, så jag kan ju prioritera lite. Men annars var det en bra gårdag, bara det att jag somnade as tidigt, men det var välbehövt.

Nu ringde mamma och tjatade lite på mig, så bäst att jag börjar byta om då. Ska ut till sidsjön och grilla och grejer idag med familjen. Kan bli trevligt, är ju fint väder, ska passa på att sitta i solen och sova haha. puss, förresten så tar jag med kameran så jag tar lite bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0