Hur många lingon finns det i världen? :)

Godkväll. Var ju som sagt på bio ikväll med mamma, vi såg Hur många lingon finns det i världen! Jag gillade den, jätte fin och mysig film med ett mysgäng hehe. Tycker att det är bra att det görs en film där alla olika människor får vara med, för utvecklingsstörda människor dom kan dom också. Och har känslor och kan så himla mycket, men i samhället så klassas dom som idioter, men dom är inte dum. Så hiss på den filmen, sedan var ju iaf min favorit skådespelare med, svenska favorit. Snyggingen hehe.. ;)



Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba med utvecklingsstörda barn/ungomar när jag blir äldre. Skulle tycka det va så mysigt att hitta på massa roliga grejer med dom och så. Skulle säkert va intressant! Plus att man hjälper andra!


Snyggast! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0