7 mars



Drog och tränade idag på Helex, det märks på kläderna också. Gick indoorwalking en stund sedan powerwalkade jag i 45 minuter, as skönt! Så blir det samma visa imorgon också. Var förresten och delade ut mitt cv till lite olika ställen idag, men har många kvar som jag ska dela ut, men det får bli till veckan. Ska ringa till lite ställen också.
Var in idag och skulle kika på en bok med mamma(och ha tills vi åker) men den fanns inte inne så killen skulle beställa den åt mig så den kommer om 1 vecka ungefär, perfekt! På rea dessutom! Perffa! Vi köpte filmen Mammut för 20 kr också, mamma har sett den och säger att den är bra så får väl lov att kika på den någon kväll då.
Just nu händer det inte så mycket. Satt precis och kollade på American pie - The naked mile. Hahah.. Älskar nog den filmen, också är alla så snygga också, The MIDGET!! hehe.. ne men dom andra :D Ska nog lägga mig och kolla klart på den sedan blir det väl kanske någon till film/serie. Ska upp ganska tidigt imorgon satt det blir bara en enkel mys/film kväll ikväll. Btw så ska jag lägga ut ett tips sedan, för att få snygga ben till sommaren! Later on



(Steve Telley är galet snygg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0