SUN IS UP

Godkväll. Har inte skrivit på väldigt länge för har haft vädligt mycket roliga grejer för mig! Frida och jag hade det fantastiskt i Turkiet.. Det var så sjukt billigt när vi åkte, så då passar man ju på! Vi hade det underbart där, och nu åker jag tillbaka om ungefär lite mer en än månad, underbart!

Ikväll har mammi och jag varit på bilbingo, hehe. Det var så jäkla nära att mamma vann 5.000, men ne. Aldrig ska man få vinna! Tur i kärlek istället eller hur brukar man säga! ;)

Sitter just nu här och funderar på lite tatueringar, är väldigt roligt att kika runt på andras och få lite idéer. Men jag har två som jag verkligen vill göra. Blir nog i slutet av augusti dom sitter! Iaf en av dom :) hihi.
Tänkte ungefär nått likt detta.



På insidan av handlederna vill jag att dom ska sitta!

Turkiets flagga är given! (Bilden av tatueringen tillhör http://annfor.blogg.se/ Kika in på hennes blogg! Den är bra! Hon bor i Alanya! Cool brud är det iaf! )

Men det får bli dom jag gör i slutet av augusti. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0