Nolia mässan idag!

Godkväll. Bättre sent än aldrig, eller hur man nu ska säga det för att det ska låta bra, har inte orkat skrivit något på månader ;)

Men nu så! Nu har jag lust! Stor lust. Idag var vi, jag och några i klassen på Nolia mässan på Nordichallen, och det var faktiskt roligt. Tiden bara sprang förbi. Ida och jag tyckte vi var coola. Ni ska få en bild på det... hehe



Status, fuck yeah!!
Ne men Blondinbella var faktiskt väldigt bra, det var intressant och givande att lyssna på henne. tycker att det är smart att hon åker runt och föreläser för unga människor, vi är ju ändå framtiden, och tror faktiskt det är väldigt givande och lärsamt att någon som upplevt så mycket som hon gjort kommer och prata om det. För alla har ju drömmar, och kan kämpa för att dom ska bli sanna, och det förmedlade hon på ett väldigt bra sätt tycker jag!

Åh, juste, vi tog ju kondomkörkort igen! =D

Bildbevis



Haha.. :D


Söta Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0