Can't stand me now!!

Godkväll. Ikväll blev det bara en skön slapp hemmakväll framför tv/datorn. Ovanligt, faktiskt. Men det är jvligt skönt också, inte behöva gå utanför börren, frysa, slösa pengar, haha you name it! ;)

Men imorgon kanske det blir något annat skoj, ska nog höra av mig till min lilla fina vän hannah. Så längesen man såg alla man gick med på högstadiet. sjukt.. :o Men på dan imorgon ska jag kanske iväg på badminton, på sporthallen med Stina. Ska ta lite bilder på det också, så blir det skoj. Men nu ska jag faktiskt dra mig till tv och se fortsättningen av Let's dance! :) Det är jätte bra!

Åh, juste. Jag och sofie var duktiga idag! Vi satt kvar på skolan till typ kl halv 4 fast att vi egentligen slutade kl halv 11, och gjorde en uppgift som vi ska ha klar på fredag(nästa alltså). Och den blir bra.. hehe. Kan iaf säga så mycket som att jag har utgått från Pete :D oväntat.. nej. Men han är bra. puss ♥

Och juste, förresten! Jag har ju en nyttig vecka, ända tills efter lovet! Så idag efter skolan gick jag och mamma på ett träningspass och efter det åt vi en god sallad som vi gjorde själv till middag, och nu ikväll istället för godis och dricka, gjorde jag en fruktsallad med massor av goda frukter, och då kan man liksom äta hur mycket man vill utan att man känner sig tjock :o hehe.



En liten bild, har inga många, datorn är ny och rensad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0