Grattis morfar!

Sitter just nu och målar naglarna, nån grå-svart-guld färg typ :O

Men förut var vi, (hela släkten) hos mormor och morfar och åt smörgåstårta och vanlig tårta och godis och ännu mer godis, min morfar fyller år idag så det var därför :)♥ Mycket trevligt och mysigt var det! fridis var även med, sedan efter några timmar gick vi två hem till mig och pratade och sånt:) Hon åker ju morgon bitti till Uppsala för att operera sig. och hoppas allt kommer gå bra:)♥ Kommer sakna henne, fast att hon kommer hem redan på fredag, och då är jag ledig, och då ska jag till henne och se hur det är:)

Nu tänker jag göra klart det här sedan lägga mig och försöka sova, ska upp jätte tidigt imorgon för träning sedan skola.. Natti! Och åter igen, grattis morfar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0