update

Godafton. Längesen jag skrev sist, men har inte orkat haha :) Kan iaf berätta vad jag gjort i helgen som var. I fredags hade vi bara filmkväll hos martin, hyrde tre skräck filmer som var helt urusla.. haha, helt ärligt, man blev inte rädd någonting. så på 1, och en halv timme hade vi typ sett halva av alla. Så nästa gång hoppas vi(shahla och jag) på att vi kanske hyr några bättre ;) På lördagen, känns som nyss, var jag med ewelina och frida, vi var hos mig och chillade bara, ja jag är cool och säger chilla. menmen, åkte in till stan, men åkte hem igen för blev så jävla kallt.
Så veckan har varit bra hittils.. var på birsta med frida i fredags efter skolan också. och på lördagen på dan va vi där igen, och då fick jag min present av fridis :) Ewelina var också med då! Fick ett par blå, fina jeans av frida!
Och idag har jag varit såå sjukt trött på skolan så jag inte velat funnits till! Men tränade efter skolan och blev mycket piggare då :) En liten fråga bara, Varför är det såå himla kallt på skolan, när slår dom på värmen?!?!? hua.


Lite bilder sen i lördags hos mig :)
Frodo.


Ewelina och jag.


Frodo och jag. :)
Nu blir det tv sedan sovning, och träning imorgon bitti. Riktig start på dagen haha mmmh, hörs hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0