Those days

Jaa.. En liten update från helgen! Hm, vart ska jag börja, i torsdags kanske.. då allt började! hahah närå :) Men i fredags var iaf jag och shahla helt cp på skolan, haha, ne men vi längtade as mycket tills på kvällen. så efter skolan gick jag shahla och martin, och juste shahlas syster va ju med ett tag också på stan. sedan tog shahla, jag och shiela bussen till granloholm för att hämta massa grejer hos shahla. sedan sprang vi till bussen mot stan, kom erik martin och oscar och hämtade oss, och då begav vi oss bort till mig för lite picknick i gräset! Åhh gud va härligt de va, senare på kvällen dök öven ida och bruno upp, det var trevligt! Tog tyvärr inge bilder haha, kanske tur de med! Såå nu är frågan godavänner, när kör vi nästa? :D

Nu ska jag ut med fridis, hon står nog nere och väntar på mig nu, så vi hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0