Love is a burning thing.

Kom nyss hem från mormor, vi satt och kollade på min favorit film, en av dom iaf.. Walk the line.
Kan också säga att filmen igår var bra rolig.. Kärlek blandat med humor är ganska fint de. För det är väl så det alltid är, missförstånd, feltolkningar ja jag vet inte allt, men allt det finns i filmen på ett roligt sätt! :) Och jag älskade att taylor swift va med också! Hon är bra hon :)

Strax ska jag hoppa i duscha sedan ska jag möta mamma på stan och gå och kolla om vi hittar nå snyggt, nån ny bikini vill jag ha tills vi åker, och inte kan man hitta det i mars heller, så bäst att passa på nu, liksom är det ju lite rea också och det är ett plus.. :D
Den här filmen borde alla se, så fin rakt igenom..

Ska lägga upp några tips på filmer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0